lunes, 5 de febrero de 2018

DAY 5 .
DAILY REPORT: QUINTO I
BEST REGARD:
ED. FÍSICA: se socializo sistema de evaluación en educación física y se realizo ejercicios predeportivos al voleibol buscando una adaptación hacia este deporte
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·     LEYDY PARRA: Students learned new words from Flyers vocabulary list. Also, they learned and practiced the structure of a paragraph. Homework: Write a paragraph following the “hamburger” structure: topic sentence, supporting sentence 1, supporting sentence 2, supporting sentence 3, concluding sentence for next Day 1 (tomorrow). NOTE: It is important to have a notebook for this class, remember that at the end of the term, all the written activities will be revised.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on TOEFL PRIMARY Step 1 material. Socialiced answers and continued working on Parts of Speech.
·         JHON PEÑA: today we had a class where we practiced listening exercises and reading comprehension questions from Flyers examination. we also learn the definition of new words.
        JULIAN SIERRA: Today we  worked on exercises and examples with the present perfect tense, we focused on its structure and use.
     IMPORTANT: all the students need            to bring a 50 pages notebook for the English class. this notebook is only for English. please bring it next class.
MATEMÁTICAS: Se empezó trabajo grupal correspondiente a los temas: diferencia y unión de conjuntos y complemento de un conjunto, correspondiente a las páginas 20, 21 y 22. En la siguiente clase seguimos con el trabajo grupal. Se recomienda repasar los conceptos vistos en clase hasta el momento.
FRANCES:Début de l´unité 5 (Tip Top 2), Quel temps fait-il? A la maison, relire le bulletin meteo p1 p 44 (Methode), revoir la Boite à outils p 46 (Partie Grammaire, Méthode), revoir l'activité 4 p 37 (Cahier d'activités)+ le vocabulaire du jour + la negation (Activité 6 p 38, cahier d´activite)
ESPAÑOL: El día de hoy trabajamos la apertura sobre el mito. Prelección: Terminar las actividades propuestas en las páginas 22 a 25 del módulo de lenguaje.
THANK YOU

PRIMARY TEACHERS AND COORDINATION

No hay comentarios:

Publicar un comentario