jueves, 8 de febrero de 2018


DAY 3, Thursday February 08
DAILY REPORT: QUINTO I

INGLÉS UNO: today we had a class where we continued practicing vocabulary about a healthy living. HOMEWORK: for the next class “DAY 2”, finish the following exercises: exercises A and B page 43. exercise B page 44 and exercise A page 45. There is also a quiz on DAY 2, about the vocabulary of “HEALTHY LIVIVG”.
INGLES-CABMBRIDGE:
·         LEYDY PARRA: Students learned new vocabulary and practiced reading skill.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we had an initial review for The Simple Present Tense; we revised the cases it is used, the form for the third person and practiced with a fill-in-the-blank activity. Homework for next day 5: complete the class activity.
·        JHON PEÑA:  today we continued practicing the time. we had a classroom activity to practice this topic. we also had a classroom activity to practiced vocabulary.
HOMEWORK: in the English notebook there are some exercises that the students need to finish for the next class “DAY 5”, there is also a quiz about the numbers on  DAY 5.
      •JULIAN SIERRA: Today we did some exercises practicing the present perfect tense and made a review on the topics for the quiz.
MATEMATICAS: Se realizó la finalización del trabajo grupal, para la próxima clase se realizará la clase comunitaria en la cual los estudiantes socializarán las actividades realizadas correspondientes a diferencia, unión, intersección y diferencia entre conjuntos. Quiz de matemáticas: Para la clase del 9 de febrero, día 4. con el fin de verificar lo aprendido en clase (15 min)
MUSICA: Hoy terminamos de realizar el fomi teclado, los estudiantes que no lo alcanzaron a terminar lo debe traer completo para la próxima clase y que esta herramienta la estaremos usando durante todo el periodo.
NATACION: se realizó calentamiento general y específico para luego hacer un fortalecimiento de braceo en estilo crol

Por favor para mañana traer el módulo de naturales enviado en el paquete del segundo periodo.

Best Regard:
Thank You
Primary Teachers And Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario