viernes, 17 de febrero de 2017

Day 3  .
Daily Report : Quinto A .
NATACIÓN: En la clase de hoy trabajamos relevos en estilo libre “crol”; se realizaron correcciones de la patada y brazada.
ESPAÑOL: Hoy trabajamos el uso de los determinantes dentro de las expresiones escritas y orales para afianzar su valor de uso.  TAREA: Elaborar una oración o una frase con cada determinante.
FRANCÉS: Rappel des couleurs et affaires de classe/qu est ce que c est ?/articles un et une/video sur les cliches français
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         Teacher Juan Carlos Copete: We had a listening activity, checked Glossary and Acronyms homework. We also continued on our work about the Irregular verbs list. You can see a complete version on: http://www.english-area.com/paginas/irregulares.pdf NOTA: El diccionario, glosario y libro de texto deben ser llevados a todas las clases.
·         Teacher Jhon: Today we had a class where we practiced listening exercises, speaking and reading comprehension.
·         Teacher Marina: Today, we reviewed how to form questions with the simple present tense and practiced it with pair-work activities. We also reviewed the alphabet. NEXT CLASS : EXAM (vocabulary “town event” and grammar “questions in present simple”)
·         Teacher Leydy: Today we had grammar practice for present perfect from Student’s book pages 7-9. HOMEWORK: Workbook pages 7-9.
·         Teacher Julian Correa : Today we identified regular and irregular by their corresponding conjugation in past simple tense.
MÚSICA: Trabajamos el canon “arde el fuego” dando las entradas en los puntos precisos.
Thank you

Primary teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario